انتشار توسط: در 30 شهریور 1394 | دسته بندی: آموزش برنامه نویسی،کاربردی

استخدام

سلام خدمت شما همراهان ام اس پی سافت ، تصمیم گرفتیم برای گسترش دامنه فعالیت سایت و تقویت بخش های موجودجهت تکمیل تیم برنامه نویسی به تعدادی کار آموز استخدام کنیم.شرایط و محیط کار مناسبی را برای آموزش و کار فراهم کردیم تا روند و آموزش و کار خیلی دوستانه و پویا پیش برود.شرایط را در ادامه توضیح داده شده.
(بیشتر…)

انتشار توسط: در 2 مهر 1394 | دسته بندی: آموزش MVC،آموزش طراحی وب

Ajax در MVC

در این مقاله به نحوه ی اجرای تابعیت Ajax در ثبت فرم با استفاده از JavaScript میپردازیم. این یک روش تمرینی است ، پس ما یک مثال برای افزودن کاربر و نمایشش در لیست ایجاد میکنیم. فرم افزودن کاربر با استفاده از JavaScript ثبت میشود. در این مقاله علاوه بر تمام کد های مورد نیاز سورس نیز برای دانلود قرار داده شده است. امیدوارم از آن استفاده کنید. با من در این مقاله ی جالب همراه باشید … (بیشتر…)

انتشار توسط: در 2 مهر 1394 | دسته بندی: سورس سی شارپ،سورس های برنامه نویسی

شی گرایی

در این نمونه سورس یک فرم لاگین توسط شی گرایی را آماده دانلود کرده ایم ، این پروژه توسط یک کلاس دسترسی ها را به کاربر میدهد یعنی نام کاربری و کلمه عبور و یا اطلاعات مورد نیاز ی که کاربر بتواند به برنامه لاگین کند.پروژه به زبان سی شارپ بوده ، که در ادامه میتوانید دانلود کنید.

انتشار توسط: در 1 مهر 1394 | دسته بندی: آموزش ASP.NET،آموزش طراحی وب

خواندن فایل در ASP.NET

هربار که نیاز به کار با محتوای فایل متنی در ASP.NET داشته ام همواره در فکر این بوده ام که از چندین متد static در کلاس System.IO.File استفاده کنم تا متون را استخراج کرده و سپس برای تجزیه ی محتوا به نوعی ساختار مشخص ، رشته ها یا عبارات منظم آنها را دستکاری میکنم. در همین حال کلاس TextFieldParser که خودش را در اسمبلی Microsoft.VisualBasic پنهان کرده است ، به یاد می آورم. هدف در این مقاله معرفی این Component به شما و همچنین خواندن فایل متنی در ASP.NET است … (بیشتر…)

انتشار توسط: در 1 مهر 1394 | دسته بندی: سورس سی شارپ،سورس های برنامه نویسی

نمایش شارژ باتری

در این نمونه سورس که به زبان سی شارپ نوشته شده است میتوانید درصد نمایش شارژ باتری لب تاپ و یا اگر سیستم از باتری خاصی استفاده میکنید مشاهده کنید ، سورس پروژه در ادامه ضمیمه شده است ، کد ها را نیز مورد برسی قرار داده ایم. (بیشتر…)

انتشار توسط: در 31 شهریور 1394 | دسته بندی: سورس PHP،سورس های برنامه نویسی

Session در PHP

سورس پروژه ای به زبان PHP ، پروژه ای جهت کار با Session در PHP ، پیش از این مقاله ما مبحث Session را کاملا برسی کردیم و توضیحی جامعی دراین باره در قالب فایل PDF ارائه کردیم.در این پروژه علاوه لاگین توسط Session میتوانید اضافه ، ویرایش ، حذف و جستجو اطلاعات ثبت شده در Session را انجام دهید.امید وار استفاده کنید.

انتشار توسط: در 30 شهریور 1394 | دسته بندی: آموزش ASP.NET،آموزش طراحی وب

گزارش HTML

در این مقاله خواهیم آموخت که چگونه میتوانیم یک گزارش HTML با استفاده از کد درون خطی در ASP.NET داشته باشیم.در یکی از مقاله های قبلی ، من به توضیح تفاوت های بین کد های درون خطی و Code Behind پرداختم ، در این مقاله ما با استفاده از کد های درون خطی به ایجاد یک گزارش HTML خواهیم پرداخت. با من در ادامه همراه باشید … (بیشتر…)

انتشار توسط: در 29 شهریور 1394 | دسته بندی: آموزش MVC،آموزش طراحی وب

زمانبندی اجرا پروژه

در این مقاله میخواهیم با هم روش ایجاد یک زمانبندی اجرا پروژه ی ساده از دیتابیس با استفاده از Stored Procedure با Pivot result را بیاموزیم. و همچنین در ادامه نمایش نتیجه در MVC با استفاده از AngularJS و WebAPI 2 بدون استفاده از Entity Framework را خواهیم دید. برای درک بهتر نیز در ادامه ی مطلب سورس پروژه را برای دانلود قرار داده ام. با من همراه باشید … (بیشتر…)

انتشار توسط: در 28 شهریور 1394 | دسته بندی: آموزش برنامه نویسی،آموزش ویژوال دات نت

ضبط صدا در VB.NET

در این مقاله خواهیم آموخت که چگونه میتوانیم با استفاده از یک میکروفون در VB.NET صدا را ضبط و بر روی کامپیوترمان ذخیره کنیم. تمامی کد ها آورده شده است .امیدوارم از خواندن این مقاله ی کوتاه لذت ببرید .برای آموزش ضبط صدا در VB.NET با من در این مقاله همراه باشید …

(بیشتر…)

انتشار توسط: در 27 شهریور 1394 | دسته بندی: آموزش برنامه نویسی،آموزش سی شارپ

LINQ در DataSet

در این مقاله میخواهیم با هم روش استفاده از LINQ query و query زدن به داده های dataset را بیاموزیم. برای آموزش استفاده از LINQ در Dataset با من همراه باشید … میخواهم در زیر نکاتی را توضیح بدهم. همه ی نکات را در یک مثال توضیح داده ام و در انتها نیز دمو را برای دانلود قرار داده ام. امیدوارم از آن استفاده کنید (بیشتر…)

×